ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

قربون شیرین زبونی هات..

1394/10/17 9:59
نویسنده : ماMے jون...ღ
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبر مامانی.

خوبی توت فرنگی کوچولوی من؟؟؟

جوجه ی نازنیم امروز آمدم تا از شیرین زبونی هات بگم!

نینیه گل مامان درست در11ماه و15 روزگی یه چیز یادگرفتی که دل همه رو آب میکنی.

اونم اینه که وقتی بهت میگیم زنبور چی میگه؟؟؟میگی:ززززززززززززززززززززززززززز.روی (ز) تاکید داری و میکشیش.

فدات بشم نفسم.

همه ی روز برا خودت تو خونه دور میخوری.

وقتی حوصلت سر میره میای پیشم توی آشپزخونه و

من  هم در یه کابینت رو باز میکنم و توهم مشغول بازی با قابلمه و اینها میشی.

من عمدا توی یه کابینت چند تا چیز بی خطر گذاشتم مثل دو سه تا قابلمه ی کوچولو و دو یا سه تا قاشق بزرگ.

آقا گل من کلماتی مثل:دَدَ(دَدَ)_ماااامااااا(مامان)_باااااابااااااااا(بابا)_دَیی(دایی)_مَمَد(محمّد)آدی(آجی(گل خاله ثمین رو اینطور صدا میکنی)_ایل(شیر)_وقتی هم که PPیا جیش میکنی تو پوشکت میگی:پوشی پیفففففف

 

بوس

فدات بشم نفسمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)