ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

عشق شیرین زبون من

1395/3/30 17:24
نویسنده : ماMے jون...ღ
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دوست جونام!ببخشید دیر به دیر آپ میکنم بخدا تنبلی نمیکنم!پارسا خان من یک آتیش پاره به تمام معنا شده!

*یه بار گذاشتمش تو تختش و رفتم تو حالTVرو خاموش کنم فقط یه لحظه غافل شدم:

خرابکارییییییییییی!

با مداد آبی تختشو اینجوری کرد!

*یه بار هم گذاشتمش سر کابینت و رفتم غذاشو بیارم:

خرابکاریییییییییییییی!

رفت تو سینک و آب تصفیه رو باز کرد!

*کلمات ماما و بابا رو میگه.گاهی اوقات هم میگه مامایی!عاشققققق مامایی گفتنشم!

*هرچیزی که بخواد میگه مِخوام و هرچیزی رو که نخواد میگه نِخوام!خیلی بانمک میشه وقتی که میگه.

*وقتی چیز یا کسی براش نا آشنا باشه میگه ای کِه؟ یا ای چیه؟روزی صددددبار میپرسه این چیههههههه؟

*یکی دو ماهی هست بوس میکنه اول یکم لپتو مک میزنه بعد میبوسه!فدددددداشششش بشمممم!شیرین عسلمو!

*وقتی میریم بیرون یا حتی تو راه دزفول_اهواز یا برعکس تو صندلیه خودش عقب میشینه.ماشاا... داری نفسم.

*قبل از ماه رمضون موقع صبحونه،ناهار و شام رو صندلی غذاش مینشست الآن واسه افطار.

*غذا خوردنت زیاد خوب نیست.بد هم نیست.ولی حلوا سیلانی خیلیییی دوست داری.من هم عصرانه گاهی اوقات بهت میدم.سرلاک هم میخوری.

*هر موقع میبینی با تلفن حرف میزنم میای وتلفنو میگری و کلی حرف میزنی.و همه هم کلی قربون صدقه ات میرند جوجوی من.

*تا ازت غافل میشم میری و عین پتروس فداکار دستتو میکنی تو سوراخ برق...!!!!

*صبح ها که بیدار میشی خودت از تو گهواره ات میای بیرون(چون هنوز زوده از خودم جدات کنم تو گهواره پیشمون میخوابی).

*خیلی شیطون شدی و تا ازت غافل میشم از همه جا سر در میاری!

*کابینت ها رو قفل کودک زدم فقط کشوی پایینی آشپزخانه بازه و توش چیزای بی خطر هست.

*وقتی چیزی بهت میدم به خود وسیله کار نداری.مثلا اگه یه ماشین اسباب بازی جدید بهت بدم میبینی که چرخاش چطور میچرخند و...

دیگه حضور ذهن ندارم خدانگهدار!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساخت غرفه
30 خرداد 95 17:52
جالب بود ، ممنون
اميد
30 خرداد 95 21:39
سلام ، موفق باشيد، مايل هستم با وبلاگ شما تبادل لينك نمايم ، ابتدا لينك من را با نام ( فروشگاه اينترنتي ) و آدرس ( http://friendss.parsiblog.com/ ) در وبتون قرار دهيد و سپس در نظرات وبم اطلاع دهيد ، وبتون رو لينك نمايم ، با سپاس از شما