ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

تلفن

1395/3/31 16:52
نویسنده : ماMے jون...ღ
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عجیجممم!خوب هستید؟خداروشکر.جوجو طلایی منم خوبــــه!این روزا حس میکنــــم پســــرکم داره آقا میشه.این روزای شیرین که لحظه به لحظه اش پر از خاطرات شیرینه خیلــــی زود میگذرن و من افسوس میخورم از اینکه این لحظات شیرین دیگه تکرار نمیشند.

خب بگذریم..

همونطور که تو پستای قبلی گفته جوجوی شیطون وقتی که من با تلفن حرف میزنم میاد و تلفنو میبره!اومدیمو یه تلفن دیگه هم کشیدیم(به این خیال که میتونیم راحت حرف بزنیم)اما غافل از اینکه جوجوی شیطون من باهوش تره.وروجک خان جای تلفنو فهمیده و هر موقع تلفن زنگ میزنه دو تا گوشیو بر میداره و میره..!!بنظرتون من نباید این جوجه رو قورت بدم!!??

مممماشاالله داری نفســــــــــم

خودم به تنهایی فدات میشمممم شیطونکمممم

محبت

بوس

محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ديزل ژنراتور
31 خرداد 95 17:42
خيلي زحمت مي کشيد ممنون