ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 16 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

شکلات و قابلمــــه بازی

1395/4/2 14:35
نویسنده : ماMے jون...ღ
190 بازدید
اشتراک گذاری

عشـــق من سلام...دوستـــای مهربون همیشگیم سلام...خوب هستیــــ؟؟ــد!!ما هم خوبیـــــم.نفس مامی این روزا تموم سعیمو میکنم تا روزانه هاتو آپ کنم.اما شما جوجوی من نمیذاری.پسلکــــــم!!شما شکلات منی!دنیای منی!بی تو محاله زندگیم..!عشق من به قابلمه و کلا از  وسایل آشپزخونه خوشت میآد!منم توی یه کشو چند تا چیز بی خطر گذاشتم تا بتونی وقتی حوصلت سر میره بازی کنی.

آخــه پسرو چه به این کاراخندونکسوال

اینم آوین و پارسا2تیر94:

آوین و پارسا2تیر94

و حالا آوین و پارسا1تیر95:

آوین و پارسا1تیر95

ببینید وروجکـــا نسبت به پارسال چه قدر تغییر کردند!!

نفس من،من و بابا محمد عاشقونه دوست داریممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)