ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

ای جونمم!سمتو یاد گرفتی نفسمم!

1395/4/6 16:02
نویسنده : ماMے jون...ღ
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من!

گفتـــه بودم عاشقتم؟!دیوانه وار دوستت دارم؟!مامانی من فدات شم..این روزا خیلییییییییی شیرین شدی!این روزا یه حسی دارم که وصف ناشدنیه!الان نزدیک به18ماهه از شیره ی وجودم آروم میگیری ومنم ازبوسیدن و بویبدن و بغل کردنت!!

پسرک مامی روز2تیرماه95درست یک روز قبل از تولدم اسم نازتو یاد گرفتی..هی با خودت راه میرفتیو میخوندی پاسا،پاسا،پاسا...!منم فکر میکردم داری حرف بی معنی میزنی تا اینکه دستتو گذاشتی رو عکستو گفتی پاسا منم منظورتو فهمیدم..ماشالله داری نفسمممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا خانم ناناز
7 تیر 95 16:30
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، این حقیر : بابای ملیسا خانم ناز و خوشگل ، وبلاگ دخترم رو با عکسهای سفر به شمال و شهر بازی به روز کردم . خیلی خوشحال می شیم با تشریف فرمائی خودتون مزین کنید و کلبه مجازی دخترم رو با گذاشتن یک نظر و یادگاری جلوه زیبای ماندگار بدید. منتظر شما هستیم.
ماMے jون...ღ
پاسخ
مامی خدا حفظش کنه براتون