ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

بدون عنوان

1395/4/21 16:20
نویسنده : ماMے jون...ღ
188 بازدید
اشتراک گذاری

 ωـلـــآـᓄ בوωـتـــاے گلـــــᓄـ.ـפֿـوبیـــن؟ـᓄـاهـᓄ פֿـوبیـــــــᓄـ!عشــــᓆ ابـــــــבے ᓄـوטּ هـᓄ פֿـوبـــــــه..عـωـلــــڪ یـہ وروجــــڪ بـہ تـᓄـاـᓄ بـہ شـבه!ـבـᓆـیـᓆـا عیـטּ ایـטּ جـᓄـلـــه:وروجــــڪ شیطوטּ بلا زبر و زرنگ و ناـᓆـلا!

ماشاا...هرچی از شیرین زبونی و شیطونیش بگم کم گفتــم❤نفـــس من شده..بعضی از وقتا بقول محجـــوب بانوی گلم باخودم میگم من این همه سال چطور بدون این عروسکم دوام آوردممحبتعاشقــــــشممحبتنمیــــدونید چقدررررررر خوردنی شدهمحبتپسرکم وقتی از خواب بیدار میشه من خوابم میره تو کابینت یه نون خشکی چیزی پیدا میکنه میخورهبوسالهی من بگردم مموشی من.بوس

از ست استکان نعلبکی12تایی فقط2استکان مونده!!فقط2استکان و 10تا نعلبکی!

برات کلبه ی بزرگ اسباب بازی خریدیم شبیه قلعه است120هزار تومن!

ست آچار پیج گوشتی که گفتم خریدیم برات پلاستیکیه 40 هـــزار تومن خریدیم!تازه فروشنده آشنا بود جاهایی دیگه 60هزار تومن!

یه نی نی نامه خریدیم30هزار تومن!

آویز موزیکال تختو خریدیم 120هزار تومن!(البته جنسش عالیه تازه لباس خرسهاشم کلاه داره)

عمه الهام و دایی امین رفتن ترکیه برات یه جفت کفش آوردن!(دستتون درد نکنه عزیزای من)

مادرجون هم در سفر کربلا یه دوچرخه اسباب بازی آوردن با باتری کار میکنه(مرسی مامان بابای گلمم)

راستی  وقتی پسرمو میگم

موی بلند روی سیاه ناخون دراز میگه

باه باهو باه!

میگم عمو زنجیر باف

ببه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اتوبار
21 تیر 95 16:26
عاليه
کانکس
21 تیر 95 16:39
ممنون
کانتينر
21 تیر 95 17:42
ممنون از شما