ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

می نویســمــ...

1395/10/8 13:56
نویسنده : ماMے jون...ღ
165 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم برای پسرکمـ..

می نویسم برای شاهزاده کوچکمــ..

می نویسم برای آرزویی که یه شبه واقعیت شد..

برای رویایی که یه شبه حقیقت شد..

می نویسم لحظات مادرانه ام رو..

روزهای شیرین با کودکم رو..

می نویسم برای آروم جونم..

برای مهربون مهربونم..

niniweblog.com

شیرین ترین رویای من..

زیبا ترین خواب منی..

niniweblog.com

پسر کوچولوی من..24ماهه که زیباترین هدیه رو دارم...24ماهه مادرم...24ماهه پسری رو دارم که توی رویاهام داشتمش...❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)