ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 16 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

اجـــــــــــــــــــــــــــــــــــازه یه گاز بزنم

1394/7/18 11:32
نویسنده : ماMے jون...ღ
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام به شما و سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام کسی که یه گاز ازش زدم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشمزه تر از بستنی آلاسکا بودخوشمزه

نی نی جوجه ی مامان چند روز پیش که رو مبلای راحتی نشسته بودی داشتیTVنگاه میکردی چشمت افتاد به گوشیم دکمه شو فشار دادی و روشنش کردی رفتی تو منو اش بعدم رفتی تو موسیقی اش بعد آهنگ آهویی دارم خوشگله رو گذاشتی  نکته اینه که یکی یکی میزدی تا رسیدی به همون بعدشم رفتی تو گالری و عکسا رو یکی یکی میزدی بعدی تا عکس خودتو میدیدی میگفتی:من

عاشقتممممممممممم جوجه ی مامانبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا بانو
18 مهر 94 12:11
سلام مهربون پست قشنگتو خوندم...ایشالله یه عمر سایتون بالا سر پارسا جان باشه بستنی آلاسکااااااااااااااااااا خخخخخخ میخواستم اگه افتخار بدید عضوی از خونه ی بزرگ بانوان طلایی بشید.....اینجا خونه ی سبز خودتونه و زمینه های که خودتون دوست داشته باشید مطلب میزاریم..... که مهمترین نکتش اینه این یک سایت دسته جمعی هستش و همه میتونن از تجربیات همدیگه استفاده کنن با عضو شدن میتونید هم تو سایت و هم در تالار گفتمان مطلب بزارید واز مطالب دیگران استفاده کنید خونه ی خودتونو هم اگه لینک کنید ما حتما لینکتون میکنیم فدات شم
مینا بانو
18 مهر 94 18:34
نیومدید که ؟؟؟؟؟ من منتظرممم
ثمین دختر خاله
21 مهر 94 11:33
عشق کوچولوی من نی نی جوجه ی خودممممممممممممممم میدونی من عاشقتممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خاله توروخدا یه بوس گنده بکنش