ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 16 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

تموم زندگیه من

1396/3/20 19:22
نویسنده : ماMے jون...ღ
372 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

نام وبلاگتو بر اساس جایی که تو زندگیمون داری گذاشتم..️️

واقعا زندگیه ما هستی و به زندگیمون رنگ میدی

شاهزاده کوچولوی من،چقدر زود بزرگ میشی!

گاهی در گوش ات زمزمه میکنم:پارسااا! برای بزرگ شدن عجله نکن ! اما انگار زندگی دارد روی دور تند حرکت میکند

کمی آرامتر پسرم ،به کجا چنین شتابان؟

بگذاراین روز ها رو خوب نفس بکشم!به مادرت فرصت بده نفسم

چقدر طرز نگاهت فرق کرده شاهزاده کوچولوی من 5 ماه که از مرز 2 سالگی گذشتی ولی چرا اینهمه بزرگ شدی یهو؟

فقط کمی آرومتر بزرگ شو من این لحظه ها رو با جون ودل میخواهم هک کنم توی وجودم

پسرم دنیامو بهت میدم فقط دیر تر بزرگ شو..من این لحظه هارو میخوام..

پسندها (1)

نظرات (0)