ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

پسرم..

1396/3/23 16:33
نویسنده : ماMے jون...ღ
489 بازدید
اشتراک گذاری

بگذار تا ببوسمت
ای نوشخندِ صبح
بگذار تا بنوشمت
ای چشمه ی شراب

بیمار خنده های توام
 بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی
گرم تر بتاب...

این پست با لپتاپ گذاشته شد..

ویژه

29

ماهگی خورشید زندگیمون..

امید زندگی ما،،،باتو زندگی کردن چیزی فراتر از عشق است..

پسر کو چولوی29 ماهه ی من..دیوانه وار دوستت دارم..

 

صاحب چشمانی که آرامش قلب من است وصدایش دلنشین ترین ترانه من است از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم!

 

از بویت ترانه میسازم وشعر شعر زندگیم را  با بوی  ترانه هایت زنده نگه میدارم..

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)