ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

برای پسرم

1395/4/5 1:42
نویسنده : ماMے jون...ღ
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم،پاره ی تنم...

اگه روزی کسی از تو پرسید  بچـــه کجــــایی؟؟

با افتخار بزن رو شونــــش و بگو

کوچولو شهر من بچه نداره همـــه ی مردمش شیرزن وشیرمرد اند.

من بچــــه ی شهر مقاومت ام  دزفــــول قهرمان...

-------------------------------------------------------------------

گفت:که چی؟هی جانباز،جانباز.شهید،شهید؟میخواستن نرن کسی که مجبورشون نکرده بود.!

گفتم:چرا اتفاقا! مجبورشون میکرد!

گفت:کی؟

گفتم:همونی که تو نداری.

گفت:چی؟

گفتم:غیرت!

کپی از وب((عاشقان حجــــــــاب))((حتما سر بزنید))

--------------------------------------

پ.ن:این پستو به عشق شهرم آپ کردم...شهر موشک های بی هدف..*دزفول*قهرمان!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)