ღثمره عشقمونღღثمره عشقمونღ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
❤کلبــه ے عشقمون❤❤کلبــه ے عشقمون❤، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
ღپیمان عشقمونღღپیمان عشقمونღ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

❤تموم زندگیــه من❤

عشــقم تویی.جــونم تویی...❤

1395/8/18 21:25
نویسنده : ماMے jون...ღ
198 بازدید
اشتراک گذاری

شاهــزاده ی کوچکم...

وسعت عشق را زمانی دریافتم که فهمیدم قلب کوچکی درونم میتپد...❤

و این خــدای مهربانم بود...که با آمدنت نام مادر بر من نهـاد...❤

دوستـــایی مهربونم سلامــــــــ❤حالتـــــون خوبــــــــه؟

خیلی وقته که از مــادرانـــــه هام ننوشتم...امــا جبـــران میکنـــــــم قول میــــدمخجالتالبتـــه اینکه1ماه نت نداشتــم.

اینکــــه عشقــــــم داره بزرگتــر میشـــه و هر لحظه که میگذره من عاشق تر میشـــــــممحبت

دی تـــولــــدشه و 1 سالگیشـــو پر میکنهبوسبعضی وقتـــــا با خودم میگم خدایــا میشــه زمان رو اینجا نگهداریسوال

از شیــــرین کاریاش بگـــم:وقتــــی سیر باشه و غـــذا نخــــواد تا قاشقو میبرم سمتش یه لبخند شیطنت آمیزی میزنه که اون لحظـــــه من بوسه بارونش میکنم تا جیغش در میــــآدخندونک

و حــالـا از خرابکاریاش:چند روز پیش زد شیردوش و داغون کرد.انقدررررررر زدش رو سرامیـــک که پـــودر شدخندونک

راستــــــی خاله جونا پسرکم تابستون اولین سفر خارجی اش رو رفت:دوبـــــی و ابوظبـــــیمحبتانقدددددد لوس شد که نگو!همش بیرون بودیم.

البتـــه شاهــزاده از نعمت آب بازی هم محـــروم نبــود و در سفرمشهد به سرزمین موج های آبی رفت!12ساعت تو آب بود وکیف کرد(البته توی مردونه)!

سفرای تابستون خودشون یه پست جدا میخوان که بعدا میذارم....

خواهششششا اگه تم برای تولد 2 ساله ها سراغ دارید بهم بگیدچشمک

بااااااااااایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)